طراحي سايت فروشگاهي

مرجع تخصي طراحي سايت و سئو سايت

طراحي سايت فروشگاهي

۱۱ بازديد

چگونه طراحي سايت فروشگاهي توانسته موسس خود را به ثروتمندترين فرد جهان تبديل كند؟

طراحي سايت فروشگاهي يكي از مهم ترين ابزارها و اركان تجارت الكترونيك محسوب مي گردد كه منجر به خريد سراسر مردم در كل كشور از فروشگاه شما خواهد شد.

براي بعضي ها سوال پيش مي آيد كه سايت فروشگاهي چه فرقي با سايت شركتي دارد و هر دو براي فروش محصول خود به مردم طراحي مي گردند.

گفتني است كه طراحي سايت فروشگاهي نيازمند يكسري بسترهاي خاص مي باشد كه در طراحي سايت شركتي نياز به آن بستر هاي خاص نخواهيم داشت.

و همين تفاوت هايي كه به چشم نمي آيند باعث مي شود يك وب سايت فروشگاهي نسبت به ساير رقباي خود بهتر عمل كند كه اين عمل بهتر منجر به فروش بيشتر خواهد شد.

چرا به طراحي سايت فروشگاهي رايگاننيازمنديم؟

لازم است با جزئيات بيشتري درباره رقابت در دنياي تجارت الكترونيك كه منجر به فروش اينترنتي مي گردد صحبت كنيم تا براي شما روشن گردد كه چرا به طراحي سايت فروشگاهي نيازمنديم.

بر اساس آمار هاي جهاني كه هر ساله منتشر مي گردد، تا سال ۲۰۱۹ تنها ده درصد از تجارت بازار خرده فروشي در سراسر دنيا به صورت الكترونيكي انجام مي شد.

اين آمار در كشورهاي جهان اول به بيش از ۲۴ درصد مي رسد و در كشورهاي در حال توسعه همچون ايران اين آمار زير يك درصد مي باشد.

با افزايش پراكندگي و نفوذ زيرساخت هاي اينترنت و تلفن هاي همراه در كشور ايران طي چند سال اخير شاهد رشد صعودي و به وفور استارت آپ ها و سايت هاي فروشگاهي آنلاين در كشورمان بوده ايم.

به همين منظور پيش بيني مي شود كه در چند سال آينده شاهد رشد بي انتها فروشگاه هاي اينترنتي در ايران باشيم كه منجر به اين امر خواهد شد كه درصد بالايي از فروش در كل كشور به صورت اينترنتي صورت گيرد.

مشاهده و تجزيه و تحليل همين آمار و ارقام و پيش بيني ها كافي است تا به اهميت طراحي سايت فروشگاهي براي كسب و كار خود پي ببريد.

اگر همين الان دقيقا همين الان كه داريد اين متن را مي خوانيد به فكر طراحي سايت فروشگاهي براي كسب و كار خود نباشيد مطمئن باشيد كه فقط بعد از 5 سال از كرده خود پشيمان مطلق خواهيد شد!!!

اگر همين الان تصميم براي داشتن يك سايت فروشگاهي براي خود گرفته ايد و كمبود اين امر حياتي را در كسب و كار خود حس كرده ايد.

ما در شركت استادان سيستم به شما كمك خواهيم كرد كه با طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي به تجارت الكترونيك در ايران بپيونديد.

تفاوت طراحي سايت فروشگاهي اختصاصي با فروشگاه سازهاي آماده

اگر مي خواهيد با استفاده از طراحي سايت فروشگاهي به اهدافي همچون تغيير فضاي كسب و كار خود و ارتقا خدمات رساني به مشتريان و دست يابي به بازار رقبايتان دست يابيد.

بايد طراحي سايت فروشگاهي كه كاملا منحصر به فرد و اختصاصي مي باشد را براي كسب و كار خود در دستور كار قرار دهيد كه دليل آن را در ادامه به شما خواهم گفت.

استفاده فروشگاه ساز ها از فرم هاي ثابت و تكرار شونده و همچنين عدم امنيت بالاي آن براي كسب و كارهاي پر ترافيك و از همه بدتر ايجاد وابسته شدن كسب و كار شما به يك شركت ديگر.

همه اين موارد از جمله معايبي مي باشد كه شما را براي داشتن سايت فروشگاهي كه به صورت كاملا منحصر به فرد و اختصاصي طراحي شده است را براي شما توجيه مي كند.

يكي از دلايل مهمي كه شما را به سمت اين كار سوق مي دهد بحث خلاقيت ها و ايجاد تمايز نسبت به رقيبان مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.