طراحي سايت خبري

مرجع تخصي طراحي سايت و سئو سايت

طراحي سايت خبري

۱۰ بازديد

هدف از طراحي سايت خبري چيست؟

 

اگر بخواهيم به هدف از طراحي سايت خبري رايگان اشاره كنيم بايد بگويم كه قطعا خود شما هم كه در حال مطالعه اين مقاله هستيد جزء آن دست از افرادي مي باشيد كه هر روزه اخبار هاي جديد را پيگيري مي كنيد و يكي از منابع خبري موجود كه روزانه به آن سر مي زنيد و دسترسي به آن ها با سهولت همراه است، شبكه هاي اجتماعي يا وب سايت هاي خبري مي باشند.

 

در تمامي كشور هاي موجود در جهان، سايت هاي خبري بسيار عالي وجود دارند كه اخبار را به صورت لحظه اي بروز رساني نموده و كاربران دنياي اينترنت مي توانند به صورت آنلاين آن اخبار را مطالعه نمايند و از آن ها آگاهي يابند و بدون شك مي توان گفت هر خبري كه در دنيا اتفاق بيفتد چند ثانيه بعد در اين سايت هاي خبري قرار داده خواهد شد.

 

كاربرد طراحي سايت خبري قيمت:

  • جذب بازديدكنندگان بسيار بالا با استفاده از طراحي سايت خبري

از مزيت هاي اين سايت مي توان به جذب بازديدكنندگان بسيار زياد آن ها اشاره كرد و دليل وجود بازديدكنندگان زياد در سايت هاي خبري بدين خاطر است كه معمولا در اين دست از سايت ها متون و محتواي بسيار زيادي وجود دارد و اين همان چيزي مي باشد كه موتورهاي جستجو علي الخصوص گوگل به دنبال آن ها مي باشند و بسيار آن را دوست دارند.

 

  • مزيت جذب بازديدكنندگان بسيار بالا با استفاده از طراحي سايت خبري

حالا شايد پيش خود فكر كنيد كه جذب اين تعداد از بازديدگنندگان زياد كه با طراحي اين سايت امكان پذير شده است و به نوعي طراحي سايت خبري متولي آن بوده است، چه سودي و فايده اي براي شما دارد!!!

 

  • كسب درآمد بسيار بالا و غير قابل تصور با استفاده از طراحي سايت خبري

اگر شما داراي يك سايت خبري باشيد و سايت خبري شما نيز از بازديدكنندگان زيادي برخوردارد باشد، مطمئنا و بدون شك سايت هاي ديگر در داخل سايت خبري شما آگهي و تبليغات خواهند داد و شما توانسته ايد با داشتن تنها يك سايت خبري يك منبع مالي بسيار عالي و غير قابل تصور را براي خود بدست آوريد.

 

  • قابليت واكنش گرا بودن صفحات سايت در طراحي سايت خبري

از ديگر قابليت ها و امكاناتي كه مي توان در اين سايت پياده سازي نمود نمايش صحيح آن ها براي نسخه هاي موبايل و تبلت مي باشد كه با نام طراحي سايت ريسپانسيو يا طراحي سايت واكنش گرا شناخته مي شود.

 

  • مزيت قابليت واكنش گرا بودن صفحات سايت در طراحي سايت خبري

باز شايد براي شما سوال پيش آيد كه امكان ريسپانسيو در طراحي اين سايت براي شما چه سود و مزيتي دارد كه بايد بگويم امروزه درصد قابل توجهي از كاربران با گوشي هاي هوشمند خود و يا تبلت ها در موتور جستجو گوگل جستجو مي كنند.

 

اگر سايت شما ريسپانسيو نباشد سايت شما در دستگاه هايي همچون گوشي هاي هوشمند و تبلت ها به خوبي نمايش داده نخواهد شد و سبب خواهد شد شما اين جمعي بسيار بالا از كاربران را از دست بدهيد.

 

اما شما با درخواست ريسپانسيو كردن سايتتان در هنگام سفارش مي توانيد كاري كنيد تا كاربران راحت تر بتوانند خبرهاي سايت شما را دنبال نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.